.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
من احمدی نژاد این شهرهستم
شهردار جدید یکی ازشهرهای گلستان درمراسم معارفه خود با انتقاد شدید از عملکرد شهردار سابق صریحا وضعیت شهر در زمان شهرداري وي را دوران خماري و بی حالي معرفی کرد و تاکید کرد که دوران خماری شهر ...

از کردکوی خبر می رسد که شهردار جدید این شهر در مراسم معارفه خود با انتقاد شدید از عملکرد شهردار سابق کردکوی صریحا وضعیت شهر در زمان شهرداري وي را دوران خماري و  بی حالي معرفی کرد و تاکید کرد که دوران خماری شهر کردکوی به پایان رسیده است.
 وی با تاکید بر اینکه خمار نیست خود را احمدی نژاد کردکوی خواند و قول داد که در ظرف چند ماه شهر را سامان دهد و داستان 25 ساله تعریض خیابانهای اصلی شهر را تمام کند و همه کوچه ها و خیابانهای شهر را آسفالت و بهسازی کند.
 این انتقاد در حالی است که شهردار سابق کردکوی که اخیرا به عنوان مشاور ارشد استاندار گلستان معرفی شده تنها حامی شهردار جديد در استانداری گلستان بوده و برغم مخالفتهای بسياري از اصولگرایان استان وی توانست حکم شهرداری او را بگيرد.
 گفتنی است که شهردار سابق و امام جمعه کردکوی از این نوع موضعگیری شهردار جدید این شهر به شدت انتقاد کردند.
لازم به ذكر است در مراسم معارفه شهردار وقتي را براي سخنراني امام جمعه در نظر گرفته نشده بود كه باعث انتقاد تعدادي از حضار و شهردار سابق شد و وقتي امام جمعه به پشت تريبون رفت گفت من ضعف تریبون ندارم در ادامه ايشان درباره حسنات شهردار سابق سخن گفت و از شهردار جديد  نامی نبرد و تنها خواستار رفع مشکلات عدیده مردم شد که به گفته وی با شعار کارها درست نمی شود.
همچنین شنیده شده که دو عضو شورای شهر به نشانه اعتراض در جلسه معارفه شهردار کردکوی حضور نیافتند./گرگانیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.